Kalite Politikamız ; Kalite yönetim sistemini, kaliteden ödün vermeden en iyi sekilde uygulayarak,
Yurt içi pazarinda başarı ve rekabet olgusunu ön plana çıkartmak,
Müşteri güven ve memnuniyetini yaptığımız işlerde temel prensip edinmek;
Bünyemizde çalışan idari ve teknik personellerimiz arasında öz güveni sağlayarak çalışma ortamını iyileştirmek, isçi sağlığı , iş güvenliği ve gerekli görülen konularda firma içi eğitimleri vererek kendimizi sürekli geliştirmek;
Eğitimli personel ile montaj ve arıza bakım hizmetlerini kaliteden ödün vermeden en hızlı şekilde gerçeklestirmek;
İşçi, işveren ve müşteri üçgeninde mutlu, saygılı ve iyi bir iş ortamını yakalamak;
Çalışma alanımızla ilgili yasal standart ve mevzuatlara daima en iyi şekilde uymak;
En son teknolojiyi firmamız hizmetine sunarak, müşteri ve personel memnuniyetini sağlamak.

Arılift’in farkı, projelerinde herzaman tasarım odaklı teknolojik çözümlerine ve bu çözümlerin kullanılmasına öncelik vermesidir. Arılift, asansörlerini ve yürüyen merdivenlerini üstlendiği tüm yapılarda yürürlükteki son deprem yönetmelikleri, 95/16/AT Asansör yönetmeliği ve ilgili TSE standartları hükümlerine uygun biçimde yapmaktadır. Çalışan Sağlığı ve İş Güvenliği gerekliliklerini Kanun, mevzuat, yönetmelikleri doğrultusunda yerine getirmek, yine uluslar arası sözleşmeden doğan tün insani gereklilikleri sosyal sorumluluk bilinci ile uygulamak şirketimizin ve tüm Arılift ailesinin temel politikasıdır.

Ciddi emek ve mücadele ile montajı yapılan her asansörün, yürüyen merdivenin, yürüyen yolların her paydaş için mutluluk ve gurur duyma nedeni olmasının sağlanması Arılift‘in ana politikasıdır.

KALİTE BELGELERİMİZ

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ

Arılift'in müşteri memnuniyeti politikasının temelini “Müşteri Odaklılık” oluşturur. Müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı hedefleriz.

Müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak için, müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığı ve müşterinin değişen beklentileri ölçülüp değerlendirilerek tüm çalışanlara duyurulur, ürün geliştirme çalışmaları yapılır, sunulan ürünle ilgili en ufak memnuniyetsizlik ciddiye alınarak iyileştirme faaliyetleri gerçekleştirilir.

Müşterilerimizin her türlü geri bildirimi tarafımızca hediye olarak algılanır. Uzun yıllara dayanan deneyimimiz ve müşteri odaklı hizmetimizle sahip olduğumuz tüm kaynakları bu geri bildirimleri “müşteri memnuniyeti“ ne dönüştürmek üzere kullanırız.

Arılift, müşterilerinin talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebildiği, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alındığı, yasal şartlara ve şirket politikamıza aykırı olmayacak şekilde değerlendirildiği, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmelerin ve kontrollerin sürekli yapıldığı, müşteri ile olan ilişkilerinde şeffaflığı esas almış, bütün müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul etmiş, müşteri odaklı bir yaklaşımı takip etmektedir.